Yurtdışında Reklamınızı Yapın

2 Ekim 2020by admin0

YURTDIŞINDA REKLAMINIZI YAPIN

Her geçen gün, internet kullanımının artması ile beraber, piyasada ki reklamlarda da doğru orantıda artışlar yaşanmaktadır. Türkiye’nin, yurtdışında ki en büyük pazarlarından biri olan Sağlık Turizmi de, oluşturduğu güçlü reklam stratejileri sayesinde bugün ki payına ulaşmıştır.

Dijital Reklam Nedir?

Sanal dünya üzerinden yapılan ürün ve hizmetlerin reklamlarının genel adıdır. Bunlar, dijital ortamda ki bütün tanıtım yazıları, fotoğraflar, grafikler, videolar, internet siteleri, sosyal medya hesapları olarak tanımlanabilir.

Şirketlerin, reklam stratejileri açısından günümüzde en önemli taktiği dijital pazarda yapılan reklamlardır. Ayrıca dijital reklamlar, masraf açısından en az masraflı reklam çeşididir. Reklamları yaymak için büyük meblağlarda para ödenmesine gerek yoktur.

Dijital Reklam Türleri Nelerdir?

1-) Tıklama Başına Reklamlar (PPC)

2-) Bin Gösterim Başına Ödeme (CPM)

3-) Edinim Başına Ödeme (CPA)

4-) Sosyal Medya Reklamları (Facebook, Twitter, Instagram, Whatsapp)

5-) Dijital Arama Motoru Reklamları (Adwords)

6-) Video Reklamlar

-Eposta Reklamları

-Mobil Uygulama Reklamları

Yurt Dışına Nasıl Reklam Verilir? 

Yurtdışına reklam çıkmadan önce asıl yapmanız gereken hedef kitlenizi doğru belirlemeli ve doğru bir şekilde analiz etmektir.

Sağlık Turizmi sektöründe ki reklamlarınız için, dijital reklam verebileceğiniz bütün mecraları incelemeli, en çok kullanılanları bulmalı ve orada ki hedef kitlenize uygun ve sitenin kullanım amacı ile tezatlık oluşturmayacak reklamlar hazırlamalısınızdır.

Ardından hazırladığınız reklamları, belirlediğiniz ülkenin saatine göre çıkmalısınız. O yüzden saat farklarını göz önüne alarak paylaşımınızı yapmalısınız. Bu sayede hedef kitlenize ulaşmanız çok kolay olacaktır.

Yurtdışına reklam vermeden önce, firma kendisine bir hedef kitlesi belirlemelidir. Sonrasında yurtdışına reklam veren firmaları incelemeli ve kendilerine özgün bir strateji belirlemelidir.

Prosedürler İle Uğraşmadan Reklam Nasıl Verilir?

Yurtdışına reklam vermek cazip ancak uzun prosedürleri olan bir iştir. Bu uzun prosedürler sebebi ile bir çok firma, yurtdışına reklam vermekten caymaktadır. Swart Yazılım olarak yurtdışına vereceğiniz reklamların prosedürleri konusunda sizleri uğraştırmadan stratejinize en uygun reklamı hazırlayıp sunuyoruz.

Firmamız olarak ilk önce sizi ve firmanızı tanıyor, reklam stratejilerinizi ve hedeflerinizi inceliyoruz. Yaptığımız incelemeler ve soru-cevap aşamalarından sonra bütçenize uygun olacak şekilde yurtdışına reklam verme çalışmalarına başlamış oluyoruz.

İşlemler boyunca sizinle iletişime kuruyor ve oluşabilecek her türlü yanlışın önü geçmiş oluyoruz. Multiligo Agency olarak uyguladığımız bu profesyonel süreç ile hayalinizdeki ve elbette bütçenize en uygun, kaliteli reklamı sunuyoruz.

 

Yurt Dışına Reklam Vermenin Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

1-) Marka adınızı veya hizmetinizi küresel anlamda yayılarak, yeni müşteri olanaklarının doğmasını sağlar.

2-) Hizmetinizin arzu ettiğiniz hedef kitleye daha hızlı ulaşmasını sağlar.

3-) Marka adınızın globalleşmişini sağlar.

4-) Döviz kuruna bağlı olunacağından, yerli reklamlara nazaran daha fazla kâr etmenizi sağlar.

5-) Hizmetiniz için prestij sağlar.

6-) Yurt Dışına Reklam Vermek yukarıdaki avantajlar gibi marka adınızı ya da hizmetinizi Dünya genelinde erişilebilir olmasını da sağlayarak, ayarınızda olan firmalardan ya da marka adlarından öne geçmenizi sağlar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tr_TRTurkish