Sağlık turizminde dijital pazarlama çok önemlidir. Zira dijital pazarlama yazılı basın, radyo, televizyon ve billboardlar gibi geleneksel pazarlama kanallarından uzak yöntemlerle, yani internet ortamında mobil ve diğer interaktif kanalları kullanır. Bu sayede sağlık tesisinizi yurt dışı pazarına açmanız çok daha kolay olacaktır. Bu sayede sağlık turizmi yaparken müşteri ile kuracağınız iletişim çok daha kolay bir hal alacaktır. Teşvik yönergeleri için buraya tıklayın.
Sağlık Turizmi dijital pazarlama, reklam ve teşvik yönetimi için bize ulaşın.
Sağlık Turizmi Dijital Pazarlama ve Sağlık Turizmi Teşvik Yönetimi ile sağlık kuruluşunuza özgün içerikler ile web site tasarımı, sağlık yazılımları, sosyal medya yönetimi, prodüksiyon gibi faaliyetleri hedef pazarınıza uygun hale getirererek az bütçe ile maksimum verimi sağlıyoruz. Bir sonraki aşama ise tümüyle yapmış olduğunuz harcamaları Sağlık Turizmi Teşvik kapsamında size ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK ile geri alınmasını sağlıyoruz.
Yurt dışına yönelik yapılan; katalog, sosyal medya (facebook, google, youtube vb.), gazete, dergi, televizyon reklamları, pop-up ve sponsorluk gibi giderlere yönelik işletmelere verilen 4 yıl süreli desteklerdir. 400.000$’ a kadar teşvik kapsamında %70 birincil ülkelere, %60 ikincil ülkelere hizmet sağlamaktadır.
Günümüzün en yeni ve en geliştirilmeye müsait olan pazarlama yöntemidir. Bu yüzden de sağlık turizmi yapan yerlerin dijital pazara açılması çok önemlidir. Bu sayede satış stratejilerini anlık olarak belirleyerek daha büyük pazara anlık açılabilmektedirler
.