Yurtdışından Türkiye’ye gelecek olan hastalar, tedavi olmak istedikleri klinikleri ve kalmak istedikleri otelleri internet üzerinden bulmayı tercih etmektedirler. Çünkü internet, insanlara sınırsız bir katalog sunar! Swart Yazılımın tek işi ise, sağlık turizminde siz hizmet sağlayıcıların bu dijital “kataloğa” doğru bir şekilde girmesini sağlamak, yurt dışından gelecek olan hastalara tanıtımınızı en güzel şekilde sunmaktır. Sizlerin internet sitelerinizi hedef pazara uygun düzenliyor, sosyal medyalarınızı hedef pazara uygun yönetiyor ve yine hedef pazara uygun reklam filmleri ve gönderilerle dijital sürecinizi destekliyoruz. Sağlık Turizmi Teşvikleri ‘nden hemen şimdi yararlanmak için buraya tıklayın.
Sağlık turizmi hizmetini sunmak isteyen şirketlerin öncelikle dijital dünyada ki görünebilirliğini araştırıyoruz! İnternet sitenizin, sosyal medyalarınızın içeriklerini denetliyor, eksikliklerini detaylıca raporluyoruz. Çıkartılan bu raporun ardından işi, en hızlı şekilde tamamlamak adına dikkatli ve eksiksiz bir iş planı çıkartıyoruz. Bu iş planı sayesinde direkt olarak müşteriye ulaşabilecek bütün dijital platformlarda ki süreçleri tanımlıyoruz. Aynı zamanda bu süreç içerisinde devletin sağladığı bütün teşvik olanaklarından da yararlanmanızı sağlıyoruz.
SAĞLIK TURİZMİ SEKTÖRÜNE ve SAĞLIK TURİZMİ REKLAM ‘A YÖNELİK DESTEKLER
Sağlık kuruluşları, sağlık turizmi şirketleri veya işbirliği kuruluşlarının sektör, ülke, uluslararası mevzuat veya yatırım konularında satın alacakları veya hazırlatacakları raporlara ilişkin giderler; sağlık kuruluşları ve sağlık turizmi şirketleri için %60 oranında ve yıllık toplam en fazla 100.000 ABD Doları tutarında, işbirliği kuruluşları için %70 oranında ve yıllık toplam en fazla 300.000 ABD Doları tutarında karşılanır. Sağlık Turizmi Teşvik Yönetimi , Sağlık Turizmi Dijital Pazarlama
Sağlık Turizmi Teşvik Yönetimi ile alına bilecek destekler; Yurt Dışı Birim Desteği
Doğrudan veya yurt dışında faaliyet gösteren şirketleri ya da şubeleri aracılığıyla açtıkları birimlerin brüt kira (vergi/resim/harç dahil) ve komisyon harcamaları, %60 oranında ve birim başına yıllık en fazla 120.000 ABD Doları,
Sağlık Turizmi Teşvik Yönetimi ile alına bilecek destekler; Belgelendirme Desteği
Sağlık kuruluşlarının uluslararası teknik mevzuata uyum sağlamak veya yurt dışı pazarlara girmek amacıyla aldıkları belge, sertifika veya akreditasyonlara ilişkin aşağıda belirtilen giderler; her bir belge, sertifika veya akreditasyon türü için %50 oranında ve en fazla 50.000 ABD Doları tutarında karşılanır.
Bu madde kapsamında desteklenecek belge, sertifika ve akreditasyonlar aşağıda belirtilmiştir
-Bireysel katılım: Yararlanıcı ve işbirliği kuruluşlarının bireysel katılımlara ilişkin katılım giderleri ile en fazla iki temsilcisinin ekonomi sınıfı gidiş-dönüş ulaşım masrafları %50 oranında ve etkinlik başına en fazla 15.000 ABD Doları desteklenir.
-Milli katılım: Yararlanıcı ve işbirliği kuruluşlarının en fazla 2 (iki) adet temsilcisinin ekonomi sınıfı gidiş-dönüş ulaşım masrafları ile katılım giderleri her bir organizasyon için %50 oranında ve yararlanıcı/işbirliği kuruluşu başına en fazla 15.000 ABD Doları, b) İşbirliği kuruluşu veya organizatörün söz konusu organizasyona yönelik reklam, tanıtım ve pazarlama faaliyetlerine (Ek-1) ilişkin harcamaları ile infostand, gösteri/etkinlik/trend alanına ilişkin giderleri, %75 oranında ve organizasyon başına en fazla 120.000 ABD Doları, desteklenir.
Sağlık Turizmi Teşvik Yönetimi ile alına bilecek destekler; Hasta Yol Desteği
Sağlık kuruluşlarının, Bakanlığın belirlediği hedef ülkelerden Türkiye’deki sağlık kuruluşlarına sağlık turizmi kapsamında getirdikleri hastaların uçuş giderleri %50 oranında karşılanır. Ancak, hasta başına ödenecek destek miktarı hastanın toplam tedavi masraflarının %20’sini ve hasta başına 1.000 ABD Doları’nı geçemez. Bir sağlık kuruluşu bir hastanın Türkiye’ye her gelişi için belirtilen oran ve koşullarda destekten faydalanabilir. Bu madde kapsamındaki destekten Bakanlığın protokol yaptığı sağlık kuruluşları yararlanabilir.
Sağlık Turizmi Teşvik Yönetimi ile alına bilecek destekler; Yurt Dışı Tanıtım Desteği
Reklam, tanıtım ve pazarlama faaliyetlerine (Ek-1) ilişkin harcamaları, %60 oranında ve yıllık en fazla 400.000 ABD Doları, iş birliği kuruluşları için: Reklam, tanıtım ve pazarlama (Ek-1) faaliyetlerine ilişkin harcamaları, %70 oranında ve yıllık en fazla 500.000 ABD Doları,
– Katalog, afiş, broşür, el ilanı gibi basılı tanıtım malzemeleri ile eşantiyon malzemeleri ve tanıtım filminin müstakil olarak desteklenmesine ilişkin başvurular, malzeme/tanıtım filminin kullanıldığı etkinliğe ilişkin bilgi ve görsel örneklerin sunulması koşuluyla değerlendirilir. Yurtiçinden temin edilen tanıtım malzemelerinin yurtdışına gönderildiğinin gümrük beyannameleri (bedelsiz veya iz bedeli üzerinden düzenlenmesi gerekir), miktar bazında detaylı olarak düzenlenmiş kurye, kargo faturaları veya uygun mahiyete sahip belgeler ile tevsiki zorunludur. Destek kapsamındaki prodüksiyon harcamalarında, prodüksiyona konu materyalin Türkiye’de de kullanılması durumunda prodüksiyon giderlerine yönelik destek hesaplaması harcamanın %50’si üzerinden yapılır.
– Yararlanıcılar; arama motoru ve sosyal medya reklamları kapsamında elektronik ortamda kontrol edilebilen belgeler hariç olmak üzere, yurtdışında düzenlenen ve 20.000 ABD Dolarını aşan fatura, ödeme belgesi, sözleşme, medya planını ve kampanya raporunu bir dilekçe ekinde belgenin düzenlendiği ülkede bulunan Ticaret Müşavirliklerine/ Ataşeliklerine onaylatır.
– 2015/8 sayılı Karar’ın 1 no.lu ekinin “özel tanıtım giderleri” kısmında düzenlenen “defile / show / gala / özel sergi-gösterim / basın tanıtımı / kokteyl / seminer / konferans / gameshow / firma / ürün / hizmet / marka / platform lansmanı faaliyetleri” kapsamında, organizasyonda görevli kişilerin ulaşım ve konaklama giderleri hariç olmak üzere, organizasyonun gerçekleştirilmesi için gerekli giderler yer alır.